reklama

Chopinová kolíska

Dážď odobe klavíra ma pomaly hojdá v kolíske Chopinových melodií. Sivá melancholia mi odkrýva svoj závoj a akosi nenápadne sa mi vtiera do myšlienok, do srdca tela a slz.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Dážď v podobe klavíra ma pomaly hojdá v kolíske Chopinových melodií.

Sivá melancholia mi odkrýva svoj závoj a akosi nenápadne sa mi vtiera do myšlienok, do srdca, tela a slz.

Jemný zvuk kláves sa ku mne prihovára, molové melodie zhasínajú svetlo v celej izbe a ja celkom bez pohnutia sedím na červenom koberci a cítim ako sa zvuky, farby, pocity vpíjajú do mojich útrob...viac ako láska, viac ako radosť, pocity nové, nepoznané, nerušené, tíško smutné, pomaly utíchajúce ako v Chopinovej kolíske...

Kristína Zakuciová

Kristína Zakuciová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá žena predstavujúca svoj život v rámci umenia. Hlavnou náplňou je spev a písanie textov, ale občas potrebujem vyžitie v rámci poézie a úvah . Zoznam autorových rubrík:  poeziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu