reklama

O ranách

Rany v prstoch, rana v hlave, rana uprostred...rany sú všade, je mi jasné, že ľudská bytosť je len z tkaniva, svalov, kože, ale aj z tej nastenšej vrstvy, z pocitov...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Rany v prstoch, rana v hlave, rana uprostred... rany sú všade, je mi jasné že ľudská bytosť je len z tkaniva, svalov, kože, ale aj z tej najtenšej vrstvy z, pocitov . Ach ,ako ľahko sa natrhnú a vytvoria dieru .

Aj tá najmenšia vytvorí priamy zásah a z tej rany začneš krvácať neprestajne a dlho...Koľko takých trhlín máme v sebe a niektoré sa len veľmi pomaly hoja iné zas hnisajú. Niekto má a iný nie varovací signál predísť priamym zásahom. Môj je jasný a značný, veľmi vie potlačiť moju osobnosť a stiahnúť do úzkosti, ale práve on spôsobí bolesť a rany druhým. Je to však podstatné , aby som sa mohla vrátiť ku svojej podstate a nahliadnuť do podstaty iných a rôznych vecí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám ten svôj svet, imaginárny plný protichodných vecí, nerozumejú mu viacerí, ale veď ako môžu, keď len ja viem tú prapodstatu môjho konania a pocitov. Hrám mnoho hier ale vždy len tá jedna je základná, tá ktorá sa mení na melodrámu veľmi často a sprevádza ju hudba, muzika môjho šťastia, pádu, sebaklamu a vyjasnenia.

Želám si (Vám) , aby všetky rany spôsobené mojím svetom sa čo najrýchlejšie zahojili, pokryli novou vrstvou pocitov, lebo naozaj môj svet nestojí za skazu ostatných svetov, ktorý má každý z nás...

Kristína Zakuciová

Kristína Zakuciová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá žena predstavujúca svoj život v rámci umenia. Hlavnou náplňou je spev a písanie textov, ale občas potrebujem vyžitie v rámci poézie a úvah . Zoznam autorových rubrík:  poeziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu