reklama

Slnko, dážď, voda, sen, cukor

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tak ako lúč slnka,

čo pohladí ma po tvári,

tak tvoja hladká ruka,

nehou vzácnou ma obdarí.

Tak ako dážď,

čo smútok mi privodí,

tak tvoja nemá reč,

do zmätku ma rozhodí.

Tak ako voda,

čo cez prsty mi preteká,

tak tvoja vášeň,

do lona ,s úprimnosťou vniká.

Tak ako zo sna,

čo každú noc sa sníva,

tak si mi odišiel,

srdce bolestné to vníma.

Tak ako cukor,

čo rozpustí sa v čaji,

tak si sa rozlúčil,

nevediac, že si bol v raji.

Kristína Zakuciová

Kristína Zakuciová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá žena predstavujúca svoj život v rámci umenia. Hlavnou náplňou je spev a písanie textov, ale občas potrebujem vyžitie v rámci poézie a úvah . Zoznam autorových rubrík:  poeziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu